2010: Az idei év karburátor-felújítással kezdődött és egy UIS is bekerült. Egy év alatt sikerült két hátsó ajtókárpitot szerezni (boltban már nem árulják). Az egyik annyira új volt, hogy én tettem fel először autóra. A váltóban tönkrement a km óra kihajtása. Később a váltó is megadta magát, ledarálódott benne ez-az. Elképzelhető, hogy az átmosások ellenére fémdarab maradt benne. Bontott 5-ös váltó került bele. Bár én inkább azt sejtem, hogy valaki személyes indíttatásból leengedte az olajat mielőtt hozzám került vagy mikor már a felújítások folytak. Június 4-6.
Szolnok: a Szovjet Jármű Találkozón részt vettem az autóval. Még indulás
előtt feltettem a rozsdamentes tetőléceket a töredezett műanyag helyett.
A fém a 80-as években gyártott példányokon volt gyakori, így ez egy
eredeti kiegészítő. Továbbá a fém keréksapkákat is feltettem. |
|
|
|
2010. június 4-6.
Szolnok: |
|
|
|
|
|
2010. július 10. Lada
Club Dél találkozó Pécsett a Pláza nyugati parkolójában. Kb. 20-25 autó
jött össze. Az autó év végén ismét a
garázsban tölti téli pihenőjét. Idén összesen 1976 km-t ment az autó. |
|
|
|
|