2014: Az enyhe tél miatt
bőven volt alkalmam használni az autót. Kicseréltem a már nem működő
hidraulikus fényszórómagasság-állítót és kapott két új izzót előre.
Utóbbinak fehér fénye van és sokkal jobban is világít az előzőnél. A
magasságállítóból elszökött a folyadék, ezért nem működött már. Az újban
valami zselés anyag van. Elég sérülékeny rendszer, ezért a pénztártól
való távozás után már nincs helye a reklamációnak. Beépítés igen
körültekintően. |
|
|
|
Az autót használva feltűnt, hogy
súrlódó, zúgó hang jön a motortér elejéről. Kis vizsgálódás után
kiderült, hogy a gyári vízpumpa 138.000 km után feladta a harcot... A
generátor ékszíját levettem. Ekkor a vízpumpa tárcsáját megmozgatva
érezhető és látható volt, hogy teljesen lötyög a csapágyazás. A másik
intő jel, hogy néha csöpögtette a hűtővizet. Persze gondoltam, hogy a
csere még ráér. A végén már pohárszám folyatta. Hamar neki is ugrottam a
cserének. Az új alkatrészt a Hepu gyártotta, aki nem ma kezdte az ipart.
Remélem beválik. A csere nem volt vészes. Teljesen amatőr kezdőként
ráérősen nagyjából 3 óráig tartott. |
|
|
|
|
|
|
|
Újabb zökkenőmentes műszaki
vizsgán van túl az autó. Majd jó hosszú halogatás után baráti
segítséggel felkerültek a küszöbdíszlécek. Na, most már olyan az autó,
amilyennek mindig is szerettem volna látni! |
|
|
|
Nyári vakációként elmentünk
kempingezni Veszprémbe egy jókora bakonyi túrával összekötve. Nyár,
kemping, táj, eszem-iszom, jó társaság, rock 'n' roll, '80-as évek, Lada
és persze Zoli maci... Az autónak életében először női sofőrje is volt.
Ráadásul nem csak egyszer. Másnak is élményt szerzett a túraautó. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az idén leautózott táv: 2599 km. |