2012:
Az idei évben már korán kimerészkedtem az autóval a garázsból. Az év
eleji enyhe időben mentem vele pár kilométert. Tankoltam is bele egy
kicsit, nehogy már megszokja a benzinszintmérő mutatója a vízszintes
pozíciót. Ám az igazi kimozdulás a februári havazás kezdetén történt
meg. Ez volt életem legelső hóban Ladázása! Még a havazás kezdetén
karcoltam pár kör formájú alakzatot a friss hóba az utca végén. |
|
|
|
Azért a természet pár évvel a mérnökök előtt már feltalálta azt a megoldást, ami jobb a legdrágább téli guminál és legbonyolultabb összkerékhajtásnál is...
|
|
Az autó padlólemezét megkapta a felületi rozsda
néhány helyen az elmúlt évtizedekben. Továbbá a felújításnál lecserélt
elemek is csak alapozóval voltak kezelve. Ezért úgy éreztem, itt az
ideje elejét venni a rozsda elszabadulásának. A belsejét teljesen
kipakoltam. A gyári bitumenlapok szélei néhol feljöttek, így a kétes
állapotú részeket inkább felszedtem. Majd jött a csiszolás, alapozás,
festés. Színben ez a zöld volt itthon, és amúgy se látszik a szőnyeg
alatt. Chip Foose beájulna, olyan szép lett! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Júliusban az autó 20 éves lett! Ennek örömére sikeres műszaki vizsgát tett. Újabb eredmények a fogyasztási táblázatban.
Augusztusban újabb Lada Club
Dél találkozó volt Pécsett a Pécs Plaza parkolóban. Csupán 6 autó gyűlt
össze. Ráadásul csak a 2105-2107 típusokból. A nagy hőség és a kevés
résztvevő miatt a vártnál hamarabb véget ért az összejövetel.
Búcsúzásként egy városi felvonulással zártuk a találkozót. |
|
|
|
|
|
|
|
|