2007 ősz:
A felújítás kezdete.
Az autóból majdnem mindent kiszereltem. Csak a műszerfal, bal első ülés
és a biztonsági öv maradt bent. A hátsó ajtókárpitok elrohadtak. Az
egész utastér be van szőnyegezve. Érdekes, hogy a hátsó ülés alatt két
oldalon van egy-egy polisztirol darab helykitöltés miatt. Rendesen meg
is van formázva és katalógusszámmal ellátva. |
|
|
|
|
|
A bal első taposólemez kilyukadt, még szerencse, hogy a
szőnyeg alja műanyaggal van bevonva, így nem rohadt be. A bal első torony is el
volt rozsdásodva és törve. Az autóval közlekedni ön- és közveszélyes volt.
Ráadásul a bal első keréken az eredeti orosz gumi volt fent. |
|
|
|
A karosszériásnál: |
|
|
|
Az első kerekek mögötti
takarólemez sokat segített a korróziónak. Ugyanis befolyt mögé a víz és a kosz,
majd lassan és láthatatlanul elkezdte pusztító munkáját a rozsda. Autómosás után
rendszeres volt, hogy ha a lemezt piszkáltuk, folyt ki mögüle a víz. A megoldás, hogy
le kell szedni a lemezt és műanyag dobbetéteket kell feltenni az autóra. |
|
|
|
2008:
A felnikről a festéket, rozsdát homokfúvással eltávolították. A gyári
festék nem adta magát könnyen. Utána porfestésen esett át.
Végül a gumiszerelő következett, ahol
Barum Brillantis 175/70 R 13-as nyári gumiabroncs lett felszerelve. A
szerelők örültek, hogy végre tiszta felnivel dolgozhatnak, a jelen levő
ügyfelek körében pedig nagy tetszést aratott a csillogó, fehér felni. |
|
|
|
|
|
|
|
2008 tavasz:
alakulóban a fényezés és az alvázvédelem. |
|
|
|
|