2007 ősz: A felújítás kezdete. Az autóból majdnem mindent kiszereltem. Csak a műszerfal, bal első ülés és a biztonsági öv maradt bent. A hátsó ajtókárpitok elrohadtak. Az egész utastér be van szőnyegezve. Érdekes, hogy a hátsó ülés alatt két oldalon van egy-egy polisztirol darab helykitöltés miatt. Rendesen meg is van formázva és katalógusszámmal ellátva.
 

 

A bal első taposólemez kilyukadt, még szerencse, hogy a szőnyeg alja műanyaggal van bevonva, így nem rohadt be. A bal első torony is el volt rozsdásodva és törve. Az autóval közlekedni ön- és közveszélyes volt. Ráadásul a bal első keréken az eredeti orosz gumi volt fent.
 

 

A karosszériásnál:
 

 

 

Az első kerekek mögötti takarólemez sokat segített a korróziónak. Ugyanis befolyt mögé a víz és a kosz, majd lassan és láthatatlanul elkezdte pusztító munkáját a rozsda. Autómosás után rendszeres volt, hogy ha a lemezt piszkáltuk, folyt ki mögüle a víz. A megoldás, hogy le kell szedni a lemezt és műanyag dobbetéteket kell feltenni az autóra.
 

 

2008: A felnikről a festéket, rozsdát homokfúvással eltávolították. A gyári festék nem adta magát könnyen. Utána porfestésen esett át. Végül a gumiszerelő következett, ahol Barum Brillantis 175/70 R 13-as nyári gumiabroncs lett felszerelve. A szerelők örültek, hogy végre tiszta felnivel dolgozhatnak, a jelen levő ügyfelek körében pedig nagy tetszést aratott a csillogó, fehér felni.
 

 

2008 tavasz: alakulóban a fényezés és az alvázvédelem.